Cisse Sandra over zijn wederopstanding: “Dat was mentaal lastig”

Een naam waar we heel lang niks meer van gehoord hebben, maar nu komt hij meer en meer naar boven. Onder Clement kreeg hij af en toe speelkansen en ook nu bij De Mil mag hij spelen. De tijd daartussen kwam hij amper aan bod. Hij verteld nu zelf wat er allemaal gebeurde.

Foto: Het Nieuwsblad

Dat deed hij bij Het Nieuwsblad: “Schreuder gaf me veel vertrouwen, onder Hoefkens kreeg ik niet te veel kansen meer. Maar ik begrijp dat. Hij stond zelf ook zwaar onder druk. Niets tegen hem dus, want hij was belangrijk voor mijn ontwikkeling en ik snap hem ergens.”

Voor wie hij minder positief was, is Parker. Sandra verwijt hem vooral een gebrek aan communicatie: “Dat was mentaal lastig. Parker keek niet naar de jonge gasten om. Nu heb ik eindelijk nog eens langer dan een kwartier kunnen spelen.”

Dit seizoen speelde Sandra zeven wedstrijden voor Blauw-Zwart. In de bekerwedstrijd tegen Patro Eisden mocht hij 36 minuten voetballen. Vorige week tegen KV Mechelen stond hij ook 16 minuten op het veld. In de overige vijf wedstrijden mocht hij slechts 1, 1, 2, 3 en 7 minuten invallen. Bijzonder weinig voor iemand met zijn kwaliteiten.

Foto: Club Brugge

Dat bewijst hij week op week bij Club NXT. In de belofteploeg van Club Brugge is hij niet weg te denken uit het middenveld. Met zijn aanvallende impulsen is hij een gevaar voor elke ploeg. Dat verzilverde hij met 9 doelpunten waaronder 5 in de Youth League van vorig seizoen.

Lander Pernet

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.